Dziś będzie krótko, ponieważ nie znalazłem zbyt wielu spotów, które mógłbym tu umieścić z czystym sumieniem. To nie znaczy, że było aż tak tragicznie. Zobaczymy między innymi, jak Dollar Shave Club zakpił z OldSpice i Axe, nowy spot od Ikei, realizowany razem z Danielem Rusinem (Reżyser Życia) oraz nagą Kate Perry, zachęcającą do głosowania w wyborach prezydenckich w USA.
Dobrze mieć sąsiada
To Fajny eksperyment społeczny przygotowany przez Ikea. Całość polegała na posadzeniu obok siebie ludzi, którzy są sąsiadami mieszkającymi w jednym bloku, i poproszenie ich, o nawiązanie rozmowy. Cały myk polegał na tym, że siedzieli zwróceni do siebie plecami, więc nie wiedzieli z kim mają do czynienia. Prawdopodobnie to ustawka, ale pomysł jest naprawdę fajny. Reżyserem materiału jest Daniel Rusin – Reżyser życia (możecie znaleźć jego kanał w serwisie YouTube).
Ikea nie pierwszy raz wykorzystuje w swoich reklamach granie na emocjach. Ich ostatni spot odwołuje się do macierzyństwa oraz dorastania. Tak, wiem. Temat oklepany i dość często wykorzystywany w reklamach, ale może kogoś zainteresuje
Idź na wybory!
Wybory Prezydenta USA – temat numer jeden w Ameryce. Nic więc dziwnego, że w internecie pojawiło się sporo materiałów, nawiązujących do tego wydarzenia. Mi najbardziej przypadł do gustu spot przygotowany przez Audi – „Duel”, który nawiązuje do debaty prezydenckiej. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby naprawdę tak wyglądały.
Jak to zwykle przed wyborami, powstaje masa spotów zachęcających obywateli do głosowania na swojego kandydata. Szczególnie spodobał mi się ten z Kate Perry, która jak sama twierdzi, przeczytała Konstytucję i wie, że może głosować w dowolnym stroju – nawet nago. Zobaczcie jak to wyglądało :)
A skoro jesteśmy przy wyborach… po prostu muszę to wrzucić :)
Twardowsky
Nie można pominąć nowego odcinka z przygodami Twardowsy’ego Legend Polskich Allegro i Tomasza Bagińskiego. Po sukcesie części pierwszej, przyszła pora na kolejną – tym razem, aż 20 minutową (mimo to, fani serii ciągle domagają się pełnometrażowej wersji filmu). W rolach głównych wystąpił Robert Więckiewicz i Aleksandra Kasprzyk. Jeżeli jeszcze nie oglądaliście (w co wątpię), to możecie obejrzeć poniżej. Naprawdę warto.
I coś dla tych, którzy ominęli część pierwszą:
Dollar Shave Club zakpił z OldSpice i Axe?
Kojarzycie Dollar Shave Club? Niedawno było o nich głośno, ponieważ Unlever kupił ich za miliard (tak miliard) dolarów) Dollar Shave Club powstał w 2011 roku i oferuje subskrypcję maszynek do golenia oraz kosmetyków dla mężczyzn, dostarczanych są do domu klienta. A zainteresowanych jest wielu – mają ponad 3 miliony odbiorców na całym świecie.
Sama firma zapadła mi w pamięci dzięki bardzo fajnemu filmowi promocyjnemu, gdzie prezes DSC oznajmia wprost, że „ich maszynki do golenia są po prostu zajebiste”. Wideo możecie obejrzeć poniżej:
Ostatnio pojawiły się spoty, w których delikatnie śmieją się ze swoich konkurentów OldSpice i Axe – wyszło to naprawdę bardzo fajnie
Jeżeli chcecie zobaczyć więcej, tutaj znajdziecie ich kanał na YouTube.
To wszystko (mówiłem, że będzie krótko).
fot. youtube.com
ZNAJDZIESZ MNIE TUTAJ: