Czym jest Social Selling? Czy jest to kolejny popularny buzzword, który poza popularnością nie wnosi nic nowego w działaniach sprzedażowych firmy? A może wręcz przeciwnie? Na to pytanie postaram się …
Read More
Tydzień temu miałem okazję uczestniczyć w 12. edycji konferencji MIXX Awards & Conference 2018 organizowanej przez IAB Polska. W tym wpisie opiszę Wam, czy było warto. Read More
Sporo osób na różnych grupach pyta o warte przeczytania książki poruszające temat marketingu i social media. Pomyślałem, że dobrym pomysłem będzie podzielenie się tym, co czytam i polecam.
I tak na pierwszy ogień poszła książka “Marketing 4.0”, którą napisał Philip Kotler razem z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem. Read More
Big Data – popularny termin oznaczający ogromne zbiory różnorodnych danych. Są wykorzystywane głównie przez analityków w dużych korporacjach, jednak cieszą się również sporym zainteresowaniem wśród zwykłych ludzi. Odnoszę wrażenie, że …
Read More
15 lipca obchodziliśmy Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego. Z okazji tego „święta”, sprawdźmy więc, jaki jest stosunek Polaków do ich telefonów. Gdzie najczęściej z nich korzystają oraz czy smartfon byłby …
Read More
Normalny dzień w pracy. Po porannej kawie, kilku rundach w pasjansa (lub sapera, kto co woli) i przejrzeniu, co się ostatnio działo u znajomych na fejsie, czas wziąć się do …
Read More
Smart urządzenia są obecne w naszym codziennym życiu od dłuższego czasu. Jednak sam Internet Rzeczy (ang. Internet of Things) nadal postrzegany jest w kategorii nowinek technologicznych.
Termin po raz pierwszy …
Read More
Z cyklu – niezbadane są pokłady ludzkiej „kreatywności”. Dziś będzie o kupie naszych czworonogów. Nie o takiej zwyczajnej, ale znikającej. No dobra, nie znika sama, ale my również nie musimy …
Read More
Ostatnio wpadłem w sieci na Wandlee. Jest to polski projekt stworzony przez Joannę Cichocką i Igora Sawczuka. Wydaje się, że w jakimś stopniu spełnia on noworoczne marzenie Marka Zuckerberga – …
Read More