Czekaliście? Dzisiaj przeczytacie między innymi o oficjalnym wprowadzeniu oznaczania osób na LinkedIn, czterech formatach reklamowych na TikTok i nowych powiadomieniach na YouTube.
Dzisiejsza Internetówka wyjątkowo we wtorek. Ostatni weekend był intensywny wyjazdowo i nie zdążyłem przygotować jej na poniedziałek. Jednak nic straconego. W dzisiejszej Internetówce przeczytacie między innymi o kolejnych zmianach w kreatorze Stories na Facebooku, testach wydarzeń na Snapchacie i nowej formie promocji marek na Instagramie.
Mam wrażenie, że w tym tygodniu wyjątkowo mało się działo. Znalazłem jednak dla Was kilka interesujących newsów. W dzisiejszej Internetówce przeczytacie między innymi o kolejnej aktualizacji algorytmu newsfeeda na Facebooku, testach naklejek dla e-commerce w instagramowych Stories i wprowadzeniu reklam w aplikacji WhatsApp.
Czas na kolejną Internetówkę. Dziś przeczytacie o testowanym nowym wyglądzie Stories na Facebooku, zakupie biletów bezpośrednio w wydarzeniu, ciekawej zmianie w formacie video na IGTV oraz nowym wyglądzie wyników wyszukiwania w Google. Zapraszam!
Zaczynamy kolejną Internetówkę. Dziś przeczytacie między innymi o linkach w Stories na Facebooku, nowej sekcji Explore na Instagramie, testach reklamy karuzelowej na Twitterze i nowym formacie reklamowym na YouTube.
LinkedIn to serwis, który umożliwia budowę sieci zawodowej oraz kontakt z osobami z naszej branży na całym świecie. Aby taką sieć posiadać, musisz ją najpierw zbudować – oczywiste, prawda? Tu niezbędna okaże się umiejętność wysyłania zaproszeń. Pomyślisz pewnie – co to za sztuka skoro wystarczy nacisnąć przycisk? Otóż nic bardziej mylnego. Read More
Czym jest Social Selling? Czy jest to kolejny popularny buzzword, który poza popularnością nie wnosi nic nowego w działaniach sprzedażowych firmy? A może wręcz przeciwnie? Na to pytanie postaram się …
Read More
Koniec roku to czas podsumowań i przewidywania trendów na najbliższe 12 miesięcy. Pomyślałem, że ja również, niczym wróżbita Maciej, zajrzę do szklanej kuli i dorzucę swoje trzy grosze.
Internet to medium, które zmienia się w naprawdę szybkim tempie, więc żart ze szklaną kulą nie jest wcale tak mocno przesadzony. Co czeka media społecznościowe w 2019 według wróżbity Bartosza? Usiądźcie i przeczytajcie. Read More
Czy istnieje sposób na targetowanie reklam do członków grupy na Facebooku? Jest to jedno z najczęstszych pytań pojawiających się podczas rozmów na temat marketingu w mediach społecznościowych. Read More
Co gdybym powiedział Wam, że możecie otworzyć sklep na Messengerze w 1 minutę? To właśnie Wam mówię. FastTony stworzył nową usługę Shop Bot, czyli sklep na platformie Messengera. Jeżeli prowadzicie sklep internetowy lub zajmujecie się social media warto zwrócić na to uwagę. Tym bardziej, że produkt zapowiada się naprawdę ciekawie. Read More