Image

Social Media

Internetówka #82: TikTok wprowadza 4 nowe formaty reklamowe
5 lat ago

Internetówka #82: TikTok wprowadza 4 nowe formaty reklamowe

Czekaliście? Dzisiaj przeczytacie między innymi o oficjalnym wprowadzeniu oznaczania osób na LinkedIn, czterech formatach reklamowych na TikTok i nowych powiadomieniach na YouTube.

Read More
Internetówka #81: Instagram wprowadza Branded Content Ads
5 lat ago

Internetówka #81: Instagram wprowadza Branded Content Ads

Dzisiejsza Internetówka wyjątkowo we wtorek. Ostatni weekend był intensywny wyjazdowo i nie zdążyłem przygotować jej na poniedziałek. Jednak nic straconego. W dzisiejszej Internetówce przeczytacie między innymi o kolejnych zmianach w kreatorze Stories na Facebooku, testach wydarzeń na Snapchacie i nowej formie promocji marek na Instagramie.

Read More
Internetówka #80: testy naklejek “Order” i “Product” na Instagramie
5 lat ago

Internetówka #80: testy naklejek “Order” i “Product” na Instagramie

Mam wrażenie, że w tym tygodniu wyjątkowo mało się działo. Znalazłem jednak dla Was kilka interesujących newsów. W dzisiejszej Internetówce przeczytacie między innymi o kolejnej aktualizacji algorytmu newsfeeda na Facebooku, testach naklejek dla e-commerce w instagramowych Stories i wprowadzeniu reklam w aplikacji WhatsApp.

Read More
Internetówka #79: IGTV wprowadza poziomy format video
5 lat ago

Internetówka #79: IGTV wprowadza poziomy format video

Czas na kolejną Internetówkę. Dziś przeczytacie o testowanym nowym wyglądzie Stories na Facebooku, zakupie biletów bezpośrednio w wydarzeniu, ciekawej zmianie w formacie video na IGTV oraz nowym wyglądzie wyników wyszukiwania w Google. Zapraszam!

Read More
Internetówka #78: Nowa sekcja Explore na Instagramie
5 lat ago

Internetówka #78: Nowa sekcja Explore na Instagramie

Zaczynamy kolejną Internetówkę. Dziś przeczytacie między innymi o linkach w Stories na Facebooku, nowej sekcji Explore na Instagramie, testach reklamy karuzelowej na Twitterze i nowym formacie reklamowym na YouTube.

Read More
Jak zapraszać na LinkedIn? Sprzedawaj w pierwszej wiadomości!
6 lat ago

Jak zapraszać na LinkedIn? Sprzedawaj w pierwszej wiadomości!

LinkedIn to serwis, który umożliwia budowę sieci zawodowej oraz kontakt z osobami z naszej branży na całym świecie. Aby taką sieć posiadać, musisz ją najpierw zbudować – oczywiste, prawda? Tu niezbędna okaże się umiejętność wysyłania zaproszeń. Pomyślisz pewnie – co to za sztuka skoro wystarczy nacisnąć przycisk? Otóż nic bardziej mylnego. Read More

Czym jest Social Selling? | recenzja kursu #SocialSellingSWAT
6 lat ago

Czym jest Social Selling? | recenzja kursu #SocialSellingSWAT

Czym jest Social Selling? Czy jest to kolejny popularny buzzword, który poza popularnością nie wnosi nic nowego w działaniach sprzedażowych firmy? A może wręcz przeciwnie? Na to pytanie postaram się …
Read More

Social Media 2019 – trendy na nadchodzący rok
6 lat ago

Social Media 2019 – trendy na nadchodzący rok

Koniec roku to czas podsumowań i przewidywania trendów na najbliższe 12 miesięcy. Pomyślałem, że ja również, niczym wróżbita Maciej, zajrzę do szklanej kuli i dorzucę swoje trzy grosze.

Internet to medium, które zmienia się w naprawdę szybkim tempie, więc żart ze szklaną kulą nie jest wcale tak mocno przesadzony. Co czeka media społecznościowe w 2019 według wróżbity Bartosza? Usiądźcie i przeczytajcie. Read More

Pixel w grupach na Facebooku? Prawdopodobnie już niedługo!
6 lat ago

Pixel w grupach na Facebooku? Prawdopodobnie już niedługo!

Czy istnieje sposób na targetowanie reklam do członków grupy na Facebooku? Jest to jedno z najczęstszych pytań pojawiających się podczas rozmów na temat marketingu w mediach społecznościowych. Read More

Sklep na Messengerze w 1 minutę? Nowa usługa od FastTony
6 lat ago

Sklep na Messengerze w 1 minutę? Nowa usługa od FastTony

Co gdybym powiedział Wam, że możecie otworzyć sklep na Messengerze w 1 minutę? To właśnie Wam mówię. FastTony stworzył nową usługę Shop Bot, czyli sklep na platformie Messengera. Jeżeli prowadzicie sklep internetowy lub zajmujecie się social media warto zwrócić na to uwagę. Tym bardziej, że produkt zapowiada się naprawdę ciekawie. Read More