Image

Social Media

Jak znokautować klienta? – “W Market(r)ingu”
1 rok ago

Jak znokautować klienta? – “W Market(r)ingu”

Celem każdego marketera jest dotarcie z przekazem do konsumenta. Najlepiej zrobić to w momencie, w którym przekaz ma największą szansę zakończyć się sprzedażą – w czasie kiedy odbiorca podejmuje decyzję …
Read More

Facebook: 15 przykładów angażujących postów
1 rok ago

Facebook: 15 przykładów angażujących postów

Od czego zależy, jak duży zasięg osiągnie Twój post na Facebooku? Jest wiele różnych czynników. Jednym z nich jest Edge Rank. Dla przypomnienia, jest to algorytm, który decyduje, czy Twój …
Read More

Język emoji – czyli historia zatacza koło
2 lata ago

Język emoji – czyli historia zatacza koło

Powstanie pisma obrazkowego szacuje się na 2 połowę IV tysiąclecia przed naszą erą. W tym czasie nasi praprzodkowie próbowali porozumieć się za pomocą prostych rysunków przedstawiających ludzi, zwierzęta czy przedmioty, …
Read More

Brak reakcji na reakcje
2 lata ago

Brak reakcji na reakcje

W lutym 2016 roku facebook udostępnił użytkownikom możliwość wyrażania swoich uczuć wobec czytanych treści, za pomocą przycisków reakcji. Internet eksplodował – marki wykorzystywały nowe przyciski w swoich działaniach marketingowych, powstały …
Read More

Jak w 5 dni uzbierać 25.000 PLN miesięcznie?

Tak, wiem. Tytuł brzmi jak hasło wprost z poradnika, których pełno w Internecie. Ale ja nie o tym. Krzysztof Gonciarz, jeden z prekursorów polskiej sceny YouTube’owej wystartował ze swoją kampanią …
Read More

Internetowe Prima Aprilis – daliście się złapać?
3 lata ago

Internetowe Prima Aprilis – daliście się złapać?

Daliście się nabrać na corocznie powtarzające się żarty kuzynów śmieszków? Zobaczmy jak Prima Aprilis wyglądało w świecie online. Daliście się na coś złapać? Gra o Tron

Na początek wieść, która zabolała …
Read More

Tay – jak ludzkość zniszczyła inteligencję
3 lata ago

Tay – jak ludzkość zniszczyła inteligencję

W środę programiści Microsoft wydali na świat cyber-nastolatkę. Tay, bo tak ją nazwali, z założenia typowa dziewczyna, której zadaniem miała być inteligentna rozmowa z Internautami. No właśnie – miała… Internauci szybko …
Read More

Facebook: przyciski reakcji – więcej niż “Lubię to”
3 lata ago

Facebook: przyciski reakcji – więcej niż “Lubię to”

OK, temat numer jeden na wszystkich portalach marketingowych, więc i ja dołożę swoje trzy grosze 🙂 Minęło 7 lat od momentu kiedy w 2009 roku Facebook wprowadził przycisk „Lubię to”. Przycisk, …
Read More

FreshMail.pl