W dzisiejszej Internetówce przeczytacie między innymi o zmianach w serwisie Facebooka, nowej funkcji Reels na Instagramie, która jest kopią rozwiązania znanego z TikToka oraz planach na wprowadzenie sekcji Topics na Twitterze.
Powiem szczerze zastanawiałem się czy kontynuować Internetówkę po jej 100. odsłonie. Właściwie dalej zastanawiam się nad jej formą w kolejnych tygodniach.
Dziś przeczytacie między innymi o nowym logo Facebooka, grupach dla pracowników, rozszerzeniu testów ukrycia licznika polubień na Instagramie i nowych naklejkach, które mają przynieść zarobek dla twórców w serwisie YouTube.
To szczególna Internetówka, bo dokładnie jej 100. odsłona! Przez niemal dwa lata co tydzień w poniedziałek starałem się dostarczyć Wam skrót najważniejszych informacji z social media i marketingu do porannej kawy.
Read MoreW dzisiejszej Internetówce o wprowadzeniu nowego miejsca reklamowego na Facebooku, nowej opcji ochrony danych na Instagramie i możliwości ustawiania wydarzeń na LinkedIn.
Ale najpierw…
– Co mówi drwal do drwala?
– Chyba Cię porąbało!
Zaczynamy!
Read MoreW dzisiejszej Internetówce przeczytacie między innymi o usunięciu zakładki “Following” na Instagramie, testach Direct Messages na desktopie oraz możliwości rezerwacji reklamy na YouTube.
W ostatnim tygodniu nie było Internetówki, dlatego dziś nadrabiamy. Przeczytanie między innymi o ukryciu licznika reakcji na Facebooku, testach Dark Mode na Instagramie i rozbudowaniu panelu reklam na LinkedIn.
Dziś przeczytacie o nowych formatach reklamowych na Facebooku, funkcji LinkedIn Skill Assessments oraz wprowadzeniu reakcji przez aplikację Pinterest.
W dzisiejszej Internetówce przeczytacie m.in. o nowych możliwościach jakie Facebook udostępnia twórcom, testach zakupów na Facebooku i Instagramie oraz o tym, jak Mark Zuckerberg zamierza podrobić Tik Toka.
Dziś przeczytacie między innymi o testach ukrycia licznika reakcji na Facebooku, nowym wyglądzie serwisu na komputerach i wprowadzeniu oddzielnej sekcji dla firmowych Stories.
W dzisiejszej Internetówce między innymi o prawdopodobnych testach nowego sposobu powiadomiania o reakcjach na posty na Facebooku, testach większej ilości reklam na Instagramie i nowej aplikacji Threads.
Read More