Czy wszystkie reklamy wyszukiwarek turystycznych muszą wyglądać tak samo? Momondo – globalna wyszukiwarka lotów, hoteli i wynajmu samochodów, udowadnia że nie. W swoim najnowszym wideo „The DNA Journey” zabiera nas w podróż do naszych korzeni.

Czy zdarzyło Wam się kiedykolwiek pomyśleć o wyższości swojego kraju nad drugim? A co byłoby, gdybyśmy wykonali test DNA, który określiłby kim naprawdę jesteśmy i jak dużo różnych narodowości miesza się w naszych genach? Czy nasze podejście uległoby zmianie?

Obejrzyjcie poniższy spot – moim zdaniem jest genialny.

Jest to pierwsze wideo od momondo, które osiągnęło tak duży sukces. W ciągu 5 dni zebrało 3 miliony wyświetleń w serwisie YouTube i zostało udostępnione 20 000 razy.

 

Poniżej znajdziecie jeszcze dwie kampanie. Może nie tak dobre jak pierwsza ale mogą Was również zainteresować.

 

Fot. YouTube

 

 

 

Podobało się? Polub stronę :)

 

 

Udostępnij