Zastanawialiście się może, jakie reklamy wideo są najczęściej oglądane w Polsce? Teraz możecie to sprawdzić. Na rynku pojawiło się nowe badanie gemiusAdReal służące do pomiaru oglądalności reklam w internecie. W celu promocji nowego produktu firma Gemius udostępniła ranking HOT 10 najbardziej popularnych kreacji wideo danego dnia.

W udostępnionym rankingu możecie sprawdzić, które kreacje wideo były najpopularniejsze w dniu poprzednim. Ranking stworzony jest na podstawie wskaźnika Real Users, który pokazuje nam ilu prawdziwych użytkowników (nie cookiesów!) widziało dany spot reklamowy. Mamy również możliwość podglądu samego spotu, a na dołączonym wykresie możemy sprawdzić na którym miejscu w rankingu dany spot znalazł się w poprzednich dniach.

Wczoraj w TOP 3 najpopularniejszych kreacji wideo znalazła się Mazda, TVN ze spotem promującym nowy serial „Ostre Cięcie” oraz Procter&Gamble z reklamą Head&Shoulders.

gemius AdReal reklamy

Prezentowane badanie jest oparte na próbie polskich Internautów, którzy korzystają z najpopularniejszych przeglądarek (Chrome, Firefox i Opera) na urządzeniach PC. Niestety badanie nie uwzględnia w swoich statystykach ruchu pochodzącego z urządzeń mobilnych.

Ranking znajdziecie na stronie adreal.gemius.com.

 

Źródła:

adreal.gemius.com
www.youtube.com/watch?v=QE_uisCugtc

 

Udostępnij