Dziś o niedocenionych radach naszych ojców, rewelacyjnej kampanii fundacji 30 Millions d’Amis oraz przekroczymy granice reklamowego absurdu.

 

Po poradę najlepiej do taty – kampania Gillette z okazji Dnia Ojca

Gdzie najczęściej szukamy porad i informacji? Oczywiście w Internecie. I właśnie tego dotyczy jedna z ostatnich reklam Gillette, do udziału w której zaproszono chłopców razem z ich ojcami. Według informacji podanych w spocie 94% nastolatków w pierwszej kolejności szuka porad w świecie online. Marka postanowiła pokazać, że rady przekazane przez rodzica są często o wiele więcej warte niż te znalezione w Internecie. Spot w serwisie YouTube osiągnął już ponad 6 milionów wyświetleń a zobaczyć możecie go poniżej

 

Krab ambasadorem marki?

Czy można kreatywnie promować markę i jednocześnie pomóc przyrodzie? Wykorzystała to firma SUUMO (japońska firma zajmująca się nieruchomościami) dając krabom nowy dom. A właściwie domy. Kraby to takie małe wodne zwierzątka, które kilka razy w swoim życiu zmieniają swój noszony na plecach dom. W związku z dużym zanieczyszczeniem środowiska ich nowe domy to często śmieci, takie jak plastikowe nakrętki. Japońska firma zaprojektowała więc ekologiczne domki, każdy z nich opatrzony logiem firmy. I tak kraby zostały ambasadorami marki. Efekt zobaczycie w poniższym materiale.

https://www.youtube.com/watch?v=U5XbdC4BNyQ

 

Pies najlepszym przyjacielem człowieka

Genialna wręcz reklama francuskiej fundacji 30 Millions d’Amis. Pomysł prosty, a jednak przekaz pozostaje w pamięci. Nie będę pisał o samej reklamie, bo spoiler zepsuje Wam efekt. Zachęcam do oglądania i udostępniania, bo 600 tysięcy wyświetleń jak na to wideo to naprawdę bardzo mało.

 

Old Spice – mistrzowie absurdu

Zbliżamy się już do końca. Żeby nie było za poważnie, przekroczmy granice absurdu z OldSpice. Marka przy współpracy z agencją Wieden+Kennedy wyprodukowała serię zwariowanych, chociaż nie… totalnie pokręconych reklam. Jeżeli chcecie doszukać się tu jakiejkolwiek logiki – lepiej sobie odpuśćcie.
Poniższy spot jest miksem materiałów wykorzystanych w ramach poprzednich kampanii marki w serii “Smell as Great as Nature is” oraz “Smellegendary”. Wideo znajdziecie poniżej.

https://www.youtube.com/watch?v=mZgvDtP2Rns

 

Hip Hop prosto znad Wisły

Szukałem również czegoś z naszego polskiego podwórka i znalazłem. :) Nowa kampania serwisu OLX.pl – “T-raperzy znad Wisły – Rady nie od parady”.

Dla młodszej części czytających trochę historii. T-raperzy znad Wisły to polski zespół, który w latach ’90 był częścią programu telewizyjnego “Komiczny Odcinek Cykliczny”. Ich utwory podpadają pod gatunek “hip-hop” komediowy. Każda z ich piosenek dotyczyła konkretnego władcy lub była streszczeniem znanej lektury. Przykładowo Poczet Królów Polskich to 18 utworów, gdzie każdy opowiada o najważniejszych władcach Polski.

W kampanii T-raperzy udzielają Internautom porad, dotyczących bezpiecznego robienia zakupów przez Internet. Cały klip utrzymamy jest w humorystycznej stylistyce. Warto zobaczyć ;)

 

That’s all :)

 

Udostępnij