No dobra, może nie umierającym, ale ewoluującym. Moim zdaniem, wbrew niektórym opiniom, telewizja nie zginie. Po prostu przejdzie bardziej na stronę online (co właściwie już się dzieje), a stojący w …
Read More
Rynek e-commerce w Polsce odnotował wzrost o 6 pkt procentowych w porównaniu do zeszłego roku. Obecnie mamy aktywnych kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych i wciąż pojawiają się kolejne. Widzimy, że z …
Read More
Właściwie nie ludzie tylko firmy, i nie listy tylko e-maile. W ostatnich dniach wpadł mi w ręce raport dotyczący reklamy mailingowej, przygotowany przez Freshmail. Czemu więc nie napisać tekstu o …
Read More
15 lipca obchodziliśmy Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego. Z okazji tego „święta”, sprawdźmy więc, jaki jest stosunek Polaków do ich telefonów. Gdzie najczęściej z nich korzystają oraz czy smartfon byłby …
Read More
Świat jest mały! – często słyszymy te słowa, kiedy podczas rozmowy z nowo poznaną osobą, okazuje się, że mamy wspólnych znajomych. To zjawisko wykorzystuje pewna dość znana teoria.
Teoria 6-ciu …
Read More
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował raport z badania IAB AdEx (realizowanego przez PwC). Według niego w 2015 roku wzrost wydatków na reklamę online w Polsce ukształtował się na …
Read More
Zastanawialiście się może, jakie reklamy wideo są najczęściej oglądane w Polsce? Teraz możecie to sprawdzić. Na rynku pojawiło się nowe badanie gemiusAdReal służące do pomiaru oglądalności reklam w internecie. W …
Read More
W ciągu ostatnich lat sposób nawiązywania nowych znajomości bardzo się zmienił. Kiedy nasi rodzice i dziadkowie swoje drugie połówki odnajdywali na potańcówkach, nasze pokolenie coraz częściej wykorzystuje do tego Internet.
Randki online stają się …
Read More
ZNAJDZIESZ MNIE TUTAJ: